Forum Gildi Shinobi w grze Cabal Online
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum Gildi Shinobi w grze Cabal Online Strona Główna
->
Questy
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Sprawy Forum
----------------
FAQ
Problemy, Zmiany, Propozycje
Przedstaw się
Cabal-Online
----------------
Newsy
Strategie
Questy
Pomoc
Handel
Offtopic
----------------
Offtopic
Śmietnik
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Rysiek66
Wysłany: Śro 15:41, 20 Cze 2007
Temat postu: Boss questy
Słowniczek:
AoE
- atak obszarowy
Melee
- walka wręcz
Ranged
- ataki dystansowe
Fatality
- atak zabijający odrazu lub pozostawiający na skraju HP, rozpoznawane przez animację która nie pojawiła się w ciągu walki i długość ładowania, rzucane na skraju HP bossa.
Ancient Wraith:
LVL: 57
Poziom trudności:
NOOB
Słabości:
Wolny atak, Atak bez AoE, wolne przemieszczanie się.
Owny:
Mamy 1 komnatę do walki z nim.
Taktyka:
Magiczny atak po czym ucieczka, Szybki skill i ucieczka.
Ancient Lihorn:
LVL: 60
Poziom trudności:
NOOB
Słabości:
Wolny atak po podbiegnięciu, Atak o małym AoE
Owny:
Mamy 1 komnatę do walki z nim.
Taktyka:
Przebiec obok niego by załadował atak, uciec, zaatakować, uciec.
Plant Giant:
LVL: 67
Poziom trudności:
ADVANCED
Słabości:
Bardzo wolny atak, Atak bez AoE
Owny:
RECOVERY, Duża ilośc HP, Summonuje wkurzające potworki-pionki, DefRate Aura
Taktyka:
Wyciągamy go z komnaty w której stoi do komnaty poprzedniej dla wiekszego pola do walki. Ogólnie silna magia + poruszanie się non stop, w przypadku postaci melee SILNY i wolny skill da rade + dash + ucieczka, atak skillem rozpoczynamy w momencie gdy Plant Giant podnosi rękę.
Dark Jin I & II:
LVL: 70
Poziom trudności:
NORMAL
Słabości:
Atak melee, Brak AoE
Owny:
Szybkie ataki, Fatality z AoE dookoła niego, RECOVERY, mała arena do walki, DefRate Aura
Taktyka I:
Przebiegamy blisko niego by załadował atak, uciekamy, silny skill lub magia. Na 10% HP gdy zacznie się unosić nad ziemią uciekamy jak najdalej - ładowany jest Fatality, dobijamy ranged atakami o dużej mocy gdyż długo on się nie poruszy, w przypadku melle postaci poprostu biegając daleko czekamy na wyładowanie Fatality i dobijamy skillem.
Taktyka II:
Mamy do dyspozycji 3min dungeon, wybijamy potworki, atakujemy TYLKO silnymi atakami lub magią ciągle biegając. Ranged powinni walic na zmiane 2 mocne czary w międzyczasei się lecząc, Melee to wyższe ryzyko - mocny skill, ucieczka, drugi skill, ucieczka lecząc się. Nie mamy czasu na patyczkowanie się więc ryzyko musi być.
Silverwood:
Poziom trudności:
NORMAL
Słabości:
Atak melee, Brak AoE
Owny:
Szybkie ataki i przemieszczanie się, Fatality z AoE dookoła niego, DefRate Aura
Taktyka:
Przebiegamy blisko niego by ładował atak, uciekamy, mocny skill lub magia, uważamy na moment gdy na 10% HP zacznie się ładować na Fatality, w tym przypadku wykorzystujemy taktykę na Dark Jin I.
Evil Wizard:
LVL: 74
Poziom trudności:
NORMAL
Słabości:
Wolne ataki magiczne bez AoE, wolne poruszanie się
Owny:
DefRate Aura, RECOVERY
Taktyka:
Biegamy w kółko, widzimy że zadał atak, uderzamy silnym skillem / magią.
Mecha Spider:
LVL: 75
Poziom trudności:
PRO
Słabości:
Brak recovery, Brak ataku gdy oddalimy się poza 8 kratek, wolno się porusza.
Owny:
Fatality AoE, Combo, Jest wielki i trudno biegać
Taktyka:
Wyciągamy go do innej komnaty, biegniemy cały czas PROSTO, nie kręcimy się po 1 komnacie, biegnąc rzucamy mocną magią, mech nie atakuje WOGLE, w przypadku postaci melee sprawa ma się trudniej, musimy albo cierpliwie rzucać kuleczkami, albo wykonywać najszybsze możliwe skille, lub takie z efektami piercing, ranged. Na 10% HP zacznie ładowac Fatality, łatwo to rozpoznać gdy w walce biegaliśmy z komnaty do komnaty hdyż mech się zatrzyma, dobrym rozwiązaniem jest ucieczka do innej komnaty zanim wyładuje Fatality.
Vampire Rigel:
Poziom trudności:
ADVANCED
Słabości:
Mało HP, Atak melee
Owny:
Ataki z AoE, Fatality
Taktyka:
Przebiegamy obok by zeczęła ładować atak, uciekamy i po jego wykonaniu wsadzamy jej silny atak / magię. Walka jest prosta.
Zakixl von Zatellraean:
Poziom trudności:
ADVANCED
Słabości:
Widzimy gdzie zadany będzie atak
Owny:
Szybkie ataki melee, Szybkie ataki ranged, Ataki mają AoE, szybkie przemieszczanie się, Fatality
Taktyka:
Masło a nie boss, biegamy sobie beztrosko w kółko, widzimy że jego atak jest oznaczony gdzie uderzy, w tym momencie skill / mocna magia, zdąrzymy oberwać z melee, uciekamy, leczymy się. Czekamy na Fatality, uciekamy z komnaty, wracamy i wsadzamy mu ostateczny cios.
Lich Rigel:
Poziom trudności:
ADVANCED
Słabości:
Widzimy gdzie padnie atak
Owny:
Szybkie ataki melee i ranged o dużym AoE, Dużo HP. Fatality
Taktyka:
Biegamy beztrosko w kólko, gdy widzimy miejsce ataku natychmiast atakujemy silnym skillem / magią, otrzymujemy 1 atak, uciekamy, leczymy się, biegamy... Tu mamy jeden WIELKI kłopot - Fatality jest rzucane losowo kiedy mu się spodoba!!! W tym przypadku odbiegamy jak najdalej możemy lub do innej komnaty.
Poradnik napisany przez: Archangel
Poprawki: Rysiek66
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin