Rysiek66
Nieumarły

Dołączył: 20 Cze 2007
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 15:41, 20 Cze 2007 Temat postu: Boss questy |
|
|
Słowniczek:
AoE - atak obszarowy
Melee - walka wręcz
Ranged - ataki dystansowe
Fatality - atak zabijający odrazu lub pozostawiający na skraju HP, rozpoznawane przez animację która nie pojawiła się w ciągu walki i długość ładowania, rzucane na skraju HP bossa.
Ancient Wraith:
LVL: 57
Poziom trudności: NOOB
Słabości: Wolny atak, Atak bez AoE, wolne przemieszczanie się.
Owny: Mamy 1 komnatę do walki z nim.
Taktyka: Magiczny atak po czym ucieczka, Szybki skill i ucieczka.
Ancient Lihorn:
LVL: 60
Poziom trudności: NOOB
Słabości: Wolny atak po podbiegnięciu, Atak o małym AoE
Owny: Mamy 1 komnatę do walki z nim.
Taktyka: Przebiec obok niego by załadował atak, uciec, zaatakować, uciec.
Plant Giant:
LVL: 67
Poziom trudności: ADVANCED
Słabości: Bardzo wolny atak, Atak bez AoE
Owny: RECOVERY, Duża ilośc HP, Summonuje wkurzające potworki-pionki, DefRate Aura
Taktyka: Wyciągamy go z komnaty w której stoi do komnaty poprzedniej dla wiekszego pola do walki. Ogólnie silna magia + poruszanie się non stop, w przypadku postaci melee SILNY i wolny skill da rade + dash + ucieczka, atak skillem rozpoczynamy w momencie gdy Plant Giant podnosi rękę.
Dark Jin I & II:
LVL: 70
Poziom trudności: NORMAL
Słabości: Atak melee, Brak AoE
Owny: Szybkie ataki, Fatality z AoE dookoła niego, RECOVERY, mała arena do walki, DefRate Aura
Taktyka I: Przebiegamy blisko niego by załadował atak, uciekamy, silny skill lub magia. Na 10% HP gdy zacznie się unosić nad ziemią uciekamy jak najdalej - ładowany jest Fatality, dobijamy ranged atakami o dużej mocy gdyż długo on się nie poruszy, w przypadku melle postaci poprostu biegając daleko czekamy na wyładowanie Fatality i dobijamy skillem.
Taktyka II: Mamy do dyspozycji 3min dungeon, wybijamy potworki, atakujemy TYLKO silnymi atakami lub magią ciągle biegając. Ranged powinni walic na zmiane 2 mocne czary w międzyczasei się lecząc, Melee to wyższe ryzyko - mocny skill, ucieczka, drugi skill, ucieczka lecząc się. Nie mamy czasu na patyczkowanie się więc ryzyko musi być.
Silverwood:
Poziom trudności: NORMAL
Słabości: Atak melee, Brak AoE
Owny: Szybkie ataki i przemieszczanie się, Fatality z AoE dookoła niego, DefRate Aura
Taktyka: Przebiegamy blisko niego by ładował atak, uciekamy, mocny skill lub magia, uważamy na moment gdy na 10% HP zacznie się ładować na Fatality, w tym przypadku wykorzystujemy taktykę na Dark Jin I.
Evil Wizard:
LVL: 74
Poziom trudności: NORMAL
Słabości: Wolne ataki magiczne bez AoE, wolne poruszanie się
Owny: DefRate Aura, RECOVERY
Taktyka: Biegamy w kółko, widzimy że zadał atak, uderzamy silnym skillem / magią.
Mecha Spider:
LVL: 75
Poziom trudności: PRO
Słabości: Brak recovery, Brak ataku gdy oddalimy się poza 8 kratek, wolno się porusza.
Owny: Fatality AoE, Combo, Jest wielki i trudno biegać
Taktyka: Wyciągamy go do innej komnaty, biegniemy cały czas PROSTO, nie kręcimy się po 1 komnacie, biegnąc rzucamy mocną magią, mech nie atakuje WOGLE, w przypadku postaci melee sprawa ma się trudniej, musimy albo cierpliwie rzucać kuleczkami, albo wykonywać najszybsze możliwe skille, lub takie z efektami piercing, ranged. Na 10% HP zacznie ładowac Fatality, łatwo to rozpoznać gdy w walce biegaliśmy z komnaty do komnaty hdyż mech się zatrzyma, dobrym rozwiązaniem jest ucieczka do innej komnaty zanim wyładuje Fatality.
Vampire Rigel:
Poziom trudności: ADVANCED
Słabości: Mało HP, Atak melee
Owny: Ataki z AoE, Fatality
Taktyka: Przebiegamy obok by zeczęła ładować atak, uciekamy i po jego wykonaniu wsadzamy jej silny atak / magię. Walka jest prosta.
Zakixl von Zatellraean:
Poziom trudności: ADVANCED
Słabości: Widzimy gdzie zadany będzie atak
Owny: Szybkie ataki melee, Szybkie ataki ranged, Ataki mają AoE, szybkie przemieszczanie się, Fatality
Taktyka: Masło a nie boss, biegamy sobie beztrosko w kółko, widzimy że jego atak jest oznaczony gdzie uderzy, w tym momencie skill / mocna magia, zdąrzymy oberwać z melee, uciekamy, leczymy się. Czekamy na Fatality, uciekamy z komnaty, wracamy i wsadzamy mu ostateczny cios.
Lich Rigel:
Poziom trudności: ADVANCED
Słabości: Widzimy gdzie padnie atak
Owny: Szybkie ataki melee i ranged o dużym AoE, Dużo HP. Fatality
Taktyka: Biegamy beztrosko w kólko, gdy widzimy miejsce ataku natychmiast atakujemy silnym skillem / magią, otrzymujemy 1 atak, uciekamy, leczymy się, biegamy... Tu mamy jeden WIELKI kłopot - Fatality jest rzucane losowo kiedy mu się spodoba!!! W tym przypadku odbiegamy jak najdalej możemy lub do innej komnaty.
Poradnik napisany przez: Archangel
Poprawki: Rysiek66
Post został pochwalony 0 razy
|
|