Forum Forum Gildi Shinobi w grze Cabal Online Strona Główna Forum Gildi Shinobi w grze Cabal Online

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Boss questy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Gildi Shinobi w grze Cabal Online Strona Główna -> Questy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek66
Nieumarły
Nieumarły



Dołączył: 20 Cze 2007
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:41, 20 Cze 2007    Temat postu: Boss questy

Słowniczek:
AoE - atak obszarowy
Melee - walka wręcz
Ranged - ataki dystansowe
Fatality - atak zabijający odrazu lub pozostawiający na skraju HP, rozpoznawane przez animację która nie pojawiła się w ciągu walki i długość ładowania, rzucane na skraju HP bossa.


Ancient Wraith:

LVL: 57
Poziom trudności: NOOB
Słabości: Wolny atak, Atak bez AoE, wolne przemieszczanie się.
Owny: Mamy 1 komnatę do walki z nim.
Taktyka: Magiczny atak po czym ucieczka, Szybki skill i ucieczka.

Ancient Lihorn:

LVL: 60
Poziom trudności: NOOB
Słabości: Wolny atak po podbiegnięciu, Atak o małym AoE
Owny: Mamy 1 komnatę do walki z nim.
Taktyka: Przebiec obok niego by załadował atak, uciec, zaatakować, uciec.

Plant Giant:

LVL: 67
Poziom trudności: ADVANCED
Słabości: Bardzo wolny atak, Atak bez AoE
Owny: RECOVERY, Duża ilośc HP, Summonuje wkurzające potworki-pionki, DefRate Aura
Taktyka: Wyciągamy go z komnaty w której stoi do komnaty poprzedniej dla wiekszego pola do walki. Ogólnie silna magia + poruszanie się non stop, w przypadku postaci melee SILNY i wolny skill da rade + dash + ucieczka, atak skillem rozpoczynamy w momencie gdy Plant Giant podnosi rękę.

Dark Jin I & II:

LVL: 70
Poziom trudności: NORMAL
Słabości: Atak melee, Brak AoE
Owny: Szybkie ataki, Fatality z AoE dookoła niego, RECOVERY, mała arena do walki, DefRate Aura
Taktyka I: Przebiegamy blisko niego by załadował atak, uciekamy, silny skill lub magia. Na 10% HP gdy zacznie się unosić nad ziemią uciekamy jak najdalej - ładowany jest Fatality, dobijamy ranged atakami o dużej mocy gdyż długo on się nie poruszy, w przypadku melle postaci poprostu biegając daleko czekamy na wyładowanie Fatality i dobijamy skillem.
Taktyka II: Mamy do dyspozycji 3min dungeon, wybijamy potworki, atakujemy TYLKO silnymi atakami lub magią ciągle biegając. Ranged powinni walic na zmiane 2 mocne czary w międzyczasei się lecząc, Melee to wyższe ryzyko - mocny skill, ucieczka, drugi skill, ucieczka lecząc się. Nie mamy czasu na patyczkowanie się więc ryzyko musi być.

Silverwood:

Poziom trudności: NORMAL
Słabości: Atak melee, Brak AoE
Owny: Szybkie ataki i przemieszczanie się, Fatality z AoE dookoła niego, DefRate Aura
Taktyka: Przebiegamy blisko niego by ładował atak, uciekamy, mocny skill lub magia, uważamy na moment gdy na 10% HP zacznie się ładować na Fatality, w tym przypadku wykorzystujemy taktykę na Dark Jin I.

Evil Wizard:

LVL: 74
Poziom trudności: NORMAL
Słabości: Wolne ataki magiczne bez AoE, wolne poruszanie się
Owny: DefRate Aura, RECOVERY
Taktyka: Biegamy w kółko, widzimy że zadał atak, uderzamy silnym skillem / magią.

Mecha Spider:

LVL: 75
Poziom trudności: PRO Smile
Słabości: Brak recovery, Brak ataku gdy oddalimy się poza 8 kratek, wolno się porusza.
Owny: Fatality AoE, Combo, Jest wielki i trudno biegać
Taktyka: Wyciągamy go do innej komnaty, biegniemy cały czas PROSTO, nie kręcimy się po 1 komnacie, biegnąc rzucamy mocną magią, mech nie atakuje WOGLE, w przypadku postaci melee sprawa ma się trudniej, musimy albo cierpliwie rzucać kuleczkami, albo wykonywać najszybsze możliwe skille, lub takie z efektami piercing, ranged. Na 10% HP zacznie ładowac Fatality, łatwo to rozpoznać gdy w walce biegaliśmy z komnaty do komnaty hdyż mech się zatrzyma, dobrym rozwiązaniem jest ucieczka do innej komnaty zanim wyładuje Fatality.

Vampire Rigel:

Poziom trudności: ADVANCED
Słabości: Mało HP, Atak melee
Owny: Ataki z AoE, Fatality
Taktyka: Przebiegamy obok by zeczęła ładować atak, uciekamy i po jego wykonaniu wsadzamy jej silny atak / magię. Walka jest prosta.

Zakixl von Zatellraean:

Poziom trudności: ADVANCED
Słabości: Widzimy gdzie zadany będzie atak
Owny: Szybkie ataki melee, Szybkie ataki ranged, Ataki mają AoE, szybkie przemieszczanie się, Fatality
Taktyka: Masło a nie boss, biegamy sobie beztrosko w kółko, widzimy że jego atak jest oznaczony gdzie uderzy, w tym momencie skill / mocna magia, zdąrzymy oberwać z melee, uciekamy, leczymy się. Czekamy na Fatality, uciekamy z komnaty, wracamy i wsadzamy mu ostateczny cios.

Lich Rigel:

Poziom trudności: ADVANCED
Słabości: Widzimy gdzie padnie atak
Owny: Szybkie ataki melee i ranged o dużym AoE, Dużo HP. Fatality
Taktyka: Biegamy beztrosko w kólko, gdy widzimy miejsce ataku natychmiast atakujemy silnym skillem / magią, otrzymujemy 1 atak, uciekamy, leczymy się, biegamy... Tu mamy jeden WIELKI kłopot - Fatality jest rzucane losowo kiedy mu się spodoba!!! W tym przypadku odbiegamy jak najdalej możemy lub do innej komnaty.

Poradnik napisany przez: Archangel
Poprawki: Rysiek66


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Gildi Shinobi w grze Cabal Online Strona Główna -> Questy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin